دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1402 - 16:46

بازی‌های آسیایی هانگژو| تماشای نمایش کشتی گیران در حین فیزیوتراپی/ مهربان: کیفی‌ترین فدراسیون کشتی بود

بازی‌های آسیایی هانگژو| تماشای نمایش کشتی گیران در حین فیزیوتراپی  مهربان: کیفی‌ترین فدراسیون کشتی بود
دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم رئیسمان اینجا حضور نداشت.
کد خبر : 871953

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا دبیر که به دلیل منع پزشکان راهی هانگژو نشد، جدال آزادکاران با رقبای آسیایی را در حین درمان و مداوا و زیر سرم و دستگاه فیزیوتراپی تماشا کرد.

دبیر که در رقابت‌های جهانی صربستان ۲۴ ساعت به دلیل فشار و خستگی بعد از جراحی پا مجبور به بستری و استراحت در بیمارستان شد با توصیه پزشکان به هانگژو نرفت تا از بخش پیشرفته پزشکی خانه کشتی نظاره‌گر تلاش شاگردان درستکار و رنگرز باشد.

بازی‌های آسیایی هانگژو| تماشای نمایش کشتی گیران در حین فیزیوتراپی/ مهربان: کیفی‌ترین فدراسیون کشتی بود

مهربان: بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند

ابراهیم مهربان درباره عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: به خاطر فاصله کم جهانی با بازهای آسیایی بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند، فاصله زمانی فرنگی‌ کمتر از یک هفته و آزاد کمتر از ۱۰ روز بود، اما دلاورمردان کشتی ما مبارزات خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: در مجموع موفق به کسب ۵ مدال طلا شدیم که به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم که رئیس ما اینجا حضور نداشت، اما‌ خوشحالیم که موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم.

دبیرکل فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی با توجه به جایگاهی که در میان مردم ایران دارد و انتظار به حقی که مردم دارند، بار کاروان همیشه روی دوش کشتی است که بار روانی را روی ما زیاد و کار را دشوارتر می‌کند، اما بچه‌ها و کادرفنی به خوبی مدیریت مردند و نتیجه خوبی حاصل شد.

مهربان در پایان خاطر نشان کرد: اگر در کشتی فرنگی کم لطفی داوران نبود یک طلای دیگر می‌گرفتیم. رحمان عموزاد هم می‌توانست یک طلای دیگر برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته